divendres, 2 de desembre del 2016

Bronwyn Louw (2)

   Wandersome ou quand je mourrai

Je me rentre dans ma peau    Effort des jours empilatoires    enfile s’asseoir.
Je regarde des fenêtres de ma bouche   mes yeux   mon nez   les pores de ma peauT
Ce sac de peau.
Puis la créature qui émoi
Je vais être le monde  mais pas maintenant !
                                                                                   Bronwyn Louw

WANDERSOME O QUAN MORI
Torno a entrar a la meva pell   Esforç dels dies empilatoris   enfila seure
Miro les finestres de la meva boca   els meus ulls   el meu nas   els porus de la meva pell
Aquesta saca de pell
Després la criatura que emociona
Vaig a ser el món   però no ara!
                                                                            B.L.
                                                                     Versió catalana: BRG

Wandersome: combinació de les paraules angleses wander (caminar, errar) i wondersome (ple de meravelles).
Resultat d'imatges de bronwyn louw
Fotografia: Academia.edu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada