dissabte, 28 de març del 2015

Rebecca Wolff (1)

You are perfect for me

because you're psychic
no one else could understand me
the way you

do and

I say
Drink me

I say it to you silently
but it calls forth in me

the water for you
the water you asked for

                                      Rebecca Wolff

Tu ets perfecte per a mi

perquè ets psíquic
ningú altre podria entendre'm
de la manera que tu

ho fas i

Jo dic
Beu-me

T'ho dic silenciosament
però en mi sento que neix

per a tu l'aigua
l'aigua que demanaves

                                      R.W.
                                      (Versió catalana: BRG)

Tu eres perfecto para mí

porque eres psíquico
ningún otro podría entenderme
de la manera que tú

lo haces y

Yo digo
Bébeme

Te lo digo silenciosamente
pero siento que nace dentro de mí

el agua para tí
el agua que pedías

                                      R.W.
                                      (Versión castellana: BRG)


Claudia Cardinale  - claudia-cardinale Photo
Claudia Cardinale
Fotografia: fanpop

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada