divendres, 20 de novembre del 2015

Jack Kerouac (1)

THE LAST HOTEL

The Last Hotel
The last hotel I can see the black wall
I can see the silhouette in the window
He's talking
I'm not interested in what he's talking about
I'm only interested in the fact that it's the last hotel

The last hotel
Ghosts in my bed
The goats I bled
The last hotel

                              Jack Kerouac

L'ÚLTIM HOTEL

L'Últim Hotel
L'últim hotel puc veure la paret negra
Puc veure la silueta a la finestra
Ell està parlant
No m'interessa sobre què està parlant
Tan sols m'interessa el fet que aquest és l'últim hotel

L'últim hotel
Fantasmes al meu llit
Els cabrons vaig dessagnar-los
L'últim hotel

                                      J.K.
                                      Versió catalana: BRG

Selma, Alabama (Boy Holding Flag), 1965
Fotografia: Dennis Hopper
Selma, Alabama (Al·lot duent bandera), 1965


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada