diumenge, 10 de gener del 2016

Alain Jouffroy (2)

SECRET SANS BUT

jeune fille à voilette de la mort
vous vieillissez un peu sous le soleil
votre dard aphone
bouche d'axolotl ou fantôme
les scorpions de vos paupières
tout déjeune une deuxième fois de mon corps
jeune fille à voilette
vous pointez le pire de votre regard dans la direction du
Rien
mais je m'enferme dans un sac de sourd-muet et j'enivre mon chien
                                                                     Alain Joufrroy

SECRET SENSE FI
al·lota amb vel de la mort
envelleixes una mica sota el sol
el teu dard afònic
boca d'aixolot o fantasma
els escorpins de les teves parpelles
tot desdejuna una segona volta del meu cos
al·lota amb vel
apuntes el pitjor del teu esguard en la direcció del
No Res
però jo m'he enclòs dins un sarró de sordmut i embriago el meu gos
                                                                      A.J.
                                                          (Versió catalana: BRG)
Veiled virgin 400.jpg
Giovanni Strazza: La Verge amb vel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada